Sidor

16 aug. 2012

Jag ÄR tilllllllllbaaaaaaaaka

Jag har gjort det absolut förbjudna i bloggvärlden! Tagit en paus! Det var egentligen inte ett aktivt val, det bara blev så. Tog semester helt enkelt. Hemskt ledsen över denna fadäs men hoppas nu glädja er med min återkomst.
I förra inlägget hade jag precis fått besked om att jag kommit in på masterutbildningen. Jag har tackat ja och går på upprop om ett par veckor. Om detta är ett bra beslut kan ju bara tiden utvisa. Anledningen till min tvekan är två, 1. ekonomi 2. kommer jag få ut det jag vill? När det gäller ekonomi så är jag bortskämd (men jobbar för) en heltidslön dessutom är jag verkligen inte den mest ekonomiska människa jag känner så det kommer att bli tuff omställning. Tanken är att lyckas kombinera jobb, alltså undervisning, med studier. När det gäller min tvekan nummer 2 så är jag den första på denna utbildning som har dans som min främsta konstform. Hur förberedda är utbildningen och handledare på det?
Hur som helst så kommer ni här få höra mer om hur detta fortlöper!

Andra saker är på gång, exempelvis Dance Dance Dance Goes Linghallen, den 8 september på invigningen av danshuset i Linköping. Liksom solot Moln på himmelen, vatten i en flaska som visas på föreställningen Grand Opening på kulturnatten i Norrköping den 29 september.

Ja, men då så nu är jag tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar