Sidor

31 dec. 2012

2012


2012 var året där jag satsade lite mer på mitt eget konstnärskap både i tid och i pengar. Detta gav faktiskt en del resultat både i vissa pengar och i en del spelningar, bland annat med Dance Dance Dance. Jag väljer idag att tolka det som att jag är på rätt väg!

2012 var året jag gav mig i kast med en masterutbildning, bra idé? Vet inte än. Ge mig en termin till så hoppas jag på att veta säkert.

2012 var året för förkylningar i alla dess form

2012 var året jag blir uppsagd två gånger från samma jobb, i december definitivt. Orsak, gymnasiet jag jobbar på sen 7 år tillbaks läggs ner.

2012 var ytterligare ett år att brutalt påminnas om livets skörhet

2012 var också ytterligare ett år med lite för höga krav på mig själv

2013 blir året då jag umgås mer med vänner, tränar mer, tar ledigt mer, träffar en eller den stora kärleken, får ett stipendium till New York, är härligt kreativ, är medveten om livets skörhet men måste inte konfrontera det öga mot öga.

GOTT NYTT ÅR!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar