Sidor

23 mars 2013

Överväldigad

I onsdags var jag överväldigad av all fin respons på blogginlägget om dansen i Östergötland.
I torsdags var jag överväldigad efter att mina elever på gymnasiet visat sista föreställningen och jag inser att det är sista gången för väldigt mycket och att jag är stolt över mycket men också kommer sakna mycket.

Ja, överväldigad passar för att förklara läget just nu. Precis i stunden är jag överväldigad över arbetsbördan som ligger framför mig. Med studierna så har jag två veckor nu framöver med olika seminarium med tillhörande uppgifter, resan till Frankrike och dansfilmsfestival, stipendie- och residensansökningar som ska lämnas in 31 mars och så research. Igår hade jag möte med Anna Trobäck inför sommarens projekt "Ett Drömsommarjobb" och där fick vi varsin grann lista med uppdrag att genomföra omgående (vi har råkat hamna lite efter i tidsplanen, oops). Sen är det ju några veckor kvar av undervisning som ska styras upp liksom en videoinstallation att göra klart. 
Känner att jag tappar andan. Måste prioritera och göra en plan, inte få panik.
Börja med att gå till gymmet, träna göra av med energi och få energi.
Good luck to me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar