Sidor

13 sep. 2013

En fredag

Det är fredag eftermiddag och nu ska jag ta lite helg, snart i alla fall. Idag har jag jobbat med alla mina olika jobb och projekt. Förmiddagen spenderades i dansstudion, där bytte jag musik på min jazzkoreografi till Lunnevads danslinje så måste i princip börja om från början (men nu med lite mer inspiration). Sen tog jag mig till universitetet och möte med producenten, Emelie Axelsson, som jag samarbetar med i dansfilmen som utgör mitt masterprojekt. Sen redigeringsrummet och sen handledarmöte angående textskrivandet även det inom masterprogrammet. Sen justera frågeställningar i en utredning som jag ska genomföra åt Dans i Öst där jag ska undersöka förutsättningarna för dansfilm i Östergötland. Just nu är jag jättetaggad på att komma igång med skrivandet så nästa vecka då jäklar! Nu laddar jag upp inspelningar av solon så att mina dansare kan påminna sig om sitt material till nästa helgs filminspelning. Tror faktiskt att det är lite av allt som jag pysslar med just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar