Sidor

20 feb. 2012

Sportlov = ingen undervisning = bestämma själv = frihet = ledighet

Planerar veckan helt på egen hand och har en ”Att göra- lista” som är lååååång så det är ingen risk att jag sitter sysslolös. Planen är att jobba med alla projekt jag är involverad i, förbereda undervisning samt att ta en extra lång och ledig helg.

För att uppdatera er lite, det här är projekten som är igång:

En guidad tur i dansens tecken - Det är ett projekt jag jobbar på tillsammans med Tromäki Dance company och är en stadsvandring där man får möta staden via dans. Än så länge så är staden ifråga Linköping. Vi har viss finansiering från Linköpings kommun och har en ansökan inne hos Kulturrådet. Det vi gör nu är att leta designer att samarbeta med samt att styra upp marknadsföringen. Skriv in 30 juni och 1 juli i kalendern för då kör vi!

Moln på himmelen, vatten i en flaska - Detta är ett soloprojekt som troligtvis har premiär på Dansens dag den 29:e april och eventuellt kommer visas på Kulturernas Festival i Uppsala i Maj. Just nu jobbar jag med att välja ut och bearbeta material och att få tag i en designer/stylist. Musiken är under konstruktion av Trian Kayhatu.

Impro.nu - Är en förening som jobbar för tvärkonstnärliga projekt och med betoning på improvisation som arbetssätt och konstform. Vi håller på att omvandla föreningen från ekonomisk till ideell och har förnyat och förbättrat stadgarna. Det jag gör just nu är att bygga upp en blogg, liknande denna.

Dance Dance Dance Goes- till Uppsala förhoppningsvis samt till Ockelbo (!?) utanför Gävle

Självklart är ju ni först ut att veta när det händer, var det händer och vad som händer!!!!


Nu ska jag skicka några mail….


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar