Sidor

10 juli 2012

dreams och moln

Just precis nu är jag helt galet trött. Förstår inte riktigt anledningen till detta för så slitsam har inte dagen varit. Idag har jag repat med teater Gizmo inför föreställningen American dreams. Vi gjorde en scen som utspelar sig på en klubb, tror att det blir bra. Skådespelarna måste träna en hel del och det tror jag faktiskt att dem kommer att göra. De verkar fokuserade och disciplinerade. Vi ska träffas nästa vecka, kolla igenom det vi gjort idag samt göra en musikalscen. Imorn ska jag ta tag i mitt solo, ni vet Moln på himmelen, vatten i en flaska. Erkänner att efter några bakslag med detta projekt nu under våren så har det legat på is. Nu ska jag ta upp det igen. Ska kolla igenom allt material jag har, lyssna på musiken och ta mig an det hela med nya ögon. Tillåter mig själv att ändra, ta bort, lägga till, förnya, förkasta. På sätt och vis börja om från början. Men nu ska jag släppa fram tröttheten och låta det bli en tidig kväll och en lång dag imorgon. Så god natt eller nåt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar