Sidor

9 juli 2012

Hemma igen

Då är jag tillbaka till min verklighet. Eller nästan… Jag är hemma, min säng, min soffa, mina grejer. Det som skiljer den här verkligheten från min verkliga verklighet är att jag inte förväntas vara på mitt jobb. Jag rår helt och fullt över min egen tid! Jag har en gedigen lista över saker jag behöver göra; planera repetitioner för olika projekt, planera budgetar, kontakta människor som behöver kontaktas, förbereda ansökningar till projektstöd/resebidrag/ residens, skapa. Men jag känner mig inte stressad för jag gör allt i mitt tempo i mitt flow och när jag vill. Jag kan andas. Idag har jag varit i studion och planerat inför morgondagens repetition med Teater Gizmo. Jag har en idé, ett grundmaterial men har faktiskt ingen aning om hur detta kommer att tas emot eller hur slutprodukten kommer att bli. Intressant!

1 kommentar: