Sidor

1 nov. 2012

Varför vara i tid när du kan stressa?

I två dagar nu har jag suttit med en stipendieansökan, kl 17.00 idag skulle den skickas in, jag trycker på knappen 16.57. Gaaaah, stress, jag är en tidsoptimist av rang. Hur som helst har jag just nu funnit inspiration, vilket är en underbar känsla. Inspirationen rör min masterutbildning och specifikt mitt masterprojekt. Just nu tänker jag inte gå in på några detaljer, för det är lite tidigt, men lita på att det är en bra idé!!!!!!!!!!!!!!
Tajmingen för denna inspiration är inte helt rätt i tiden dock. Den här veckan är det höstlov och innebär att jag inte har någon undervising, skönt. Målet var då att under veckan planera undervisning: 1 jazzklass, 2 modernklasser, dansteori och 1 koreografi. Idag är det torsdag och vad har jag gjort

Nä, inget

För jag har ju jobbat med mitt masterprojekt och fixat en stipendieansökan för det.

Så imorgon är det jag som går till dansstudion och låter denna inspiration bli till lektionsmaterial punkt slut.

Hur som helst,i anslutning till ansökan så har jag fixat klipp på en massa produktioner som jag har gjort. Det är ju roligt om än tidskrävande. Men det innebär att jag nu kan visa ett klipp från solot som jag presenterade på Kulturnatten. Håll tillgodo!
Nu ska jag till pappa och få middag, lyx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar