Sidor

9 jan. 2012

Back in business

Okej, nu är det jobb på riktigt! Första helveckan på vårterminen 2012 började idag och bestod av planeringsmöten. Detta gjorde att jag insåg hur mycket jag faktiskt har att göra, gaaaah. Detta bryska uppvaknande innebär att ikväll måste det jobbas... följande finns att välja på: - läsa elevarbeten -leta musik -förbereda yogaklass.

Det blir att leta musik.

Imorn har jag eftermiddagen i studion och ska helst vara full av inspiration och vad hjälper, jo det är trots allt musik. Eftersom jag har förmågan att göra flera saker samtidigt så satt jag på ett av mötena och letade musik som kan vara intressant. Detta slutade med en spellista på 22 timmar, hoppsan. Av de timmarna är säkert kanske 1 timma och om jag har tur 2 timmar nåt att använda. Så nu börjar jag plöja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar