Sidor

15 jan. 2012

Min helg

FREDAG
Lyckades oavsiktligt få en 1-åring att gråta, två gånger. Hamnade i ett samtal omkring snorgubbar med en 3-åring så denne totalt glömde tallriken med mat framför sig i sin iver att utforska vad som finns i näsan. Missade en buss och kom lite sent till konserten med Kapten Röd.


Grym konsert med en schysst publik som kunde varenda textrad. Jag tyckte att det var lite publik mot vad jag förväntat mig och jag hade svårt för lokalen. Reggae-konsert i en lokal där jag har varit på ex-antal skolavslutningar och skolmässor kändes inte helt rätt alls.







Henrik från Svensson Hi-Fi ansvarade för efterfesten. Nice!









LÖRDAG
Vilken skitdag! Jag var jättetrött och nere, dagen gick i slowmotion och allt jag tog mig an blev det liksom ingenting med.

SÖNDAG
Hmm, kanske var det så enkelt att jag bara behövde sova och vila lite för idag är jag pigg. Jag har lagat storkok med pastasås, tränat yoga och bakat kladdkakemuffins med jordnötssmör. Jag pratade framtid med min vän Hanna och blev väldigt pepp på en massa projekt som dras igång. Imorn blir det att skriva projektplaner, maila och ta en sväng till studion. Jag är laddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar