Sidor

10 jan. 2012

det där med att jobba

Så var det det där med att jobba. Man blir ju så trött av det! Tidiga mornar och sen kväll med mer jobb och så kanske lite fritid om jag har tur. Det blir bättre så fort man har kommit igång och all undervisning rullar, det vet jag ju. Detta kan innebära att jag kan komma att bryta mitt fina flow jag har på bloggen nu med uppdateringar varje dag. Min plan är att fortsätta med det, förstås, bara varnar er för vad som kan komma att hända.

Idag delar jag med mig av en spotifylista med lite musik som just nu cirkulerar i min undervisningsplanering, kanske låter trist med "undervisningsplanering" men det är en hel del (läs bara) bra musik, förstås

undevisning vt

1 kommentar:

  1. Tack för tipsen! här får du en lista i utbyte
    http://open.spotify.com/user/kvalsterfarmare/playlist/7zInmOfBtiP5yjxVEmcROd

    kramar
    Lovisa Wallerström

    SvaraRadera