Sidor

2 sep. 2012

September är igång!

Nu har septembermånad gjort entré, det innebär 4 hektiska veckor för mig. Jag startade med repetioner till nästa helgs invigning av Linköpings nya danshus.

Ta da 
En av platserna vi dansar på men låt er inte luras av bilden, det är ingen lugn föreställning!


Dumt av mig att inte ha hel långa byxor på mig för oj vad jag skrapade upp benen i gruset!


Linköpingsborna var roade av vad vi höll på med även om de nog överlag tyckte det hela var ganska konstigt. Många stannade till och kikade på affischerna med information om invigningen.

Om du vill se mer än stillbilder så dyk på lördag, vi kör kl 12, 12.45 och 13.45. Huset ligger precis mitt emot domkyrkan, svårt att missa.

Förövrig kan jag avslöja att husets insida är minst lika fint som utsidan. Där inne finns en dansstudio som är helt underbar och lite som en dröm, jag hoppas att jag får spendera mer tid där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar