Sidor

30 okt. 2011

Stockholm

Igår kom jag hit... blev helt oförberett väldigt nostalgisk med lite lite ont i hjärtat. Första gången det hände var när jag kom av tåget och gick till t-banan, den sträckan med allt sitt kaos och stress är ju underbar (när man själv inte är stressad vill säga). Nästa gång det hände var när vi på kvällen kommer upp på Götgatan. När jag flyttade hit första gången så hängde jag på söder (förstås,haha) och gick Götgatan upp och ned och kände att jag hörde hit. Nu har jag spenderat dagen på just götgatan och sitter just nu här : 





Jag förbereder mig för veckan framför mig. Pluggar inför morgondagens dansteorikurs på DOCH och planerar för repetitionen. Jag känner viss stress inför fredagen eftersom filmen inte är klar än, inte heller flyers. Men jag räknar med att det åtminstone kommer kännas lugnare efter repet imorn, några mindre frågetecken.



Ikväll ska jag gå och se PINA i 3D, äntligen! Ser fram emot detta oroväckande mycket, kommer den verkligen kunna leva upp till mina förväntningar?
Återkommer med recension :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar