Sidor

15 juli 2013

Sitter på golvet i en liten studio i Vadstena



Egentligen skulle jag nu ha befunnit mig någonstans i Roslagens skogar i ett hus med en studio. Planen ändrades lite hastigt och familjen jag skulle hyra av kunde inte längre resa iväg. Besvikelsen var stor för jag såg verkligen fram emot att låsa in mig och vara kreativ utan en massa som distraherar. Men så pratade jag med mamma och att de är bortresta denna vecka, ja men då gör jag det jag tänkt men i Vadstena istället! Så här är jag nu, ett stenkast från Vättern. Mitt mål är att jag ska lägga grunden för rörelsematerialet till min film. Japp, i höst blir det inspelning av min allra första dansfilm. Var ska jag börja? Idag tänker jag gå ut brett med en massa improvisationer, hänga på inspirationen jag samlade på mig förra veckan. För förra veckan var jag i Stockholm och tog klasser på Balettakademien. Inspirerande! För första gången på typ 7 år så dansade jag balett, sjukt svårt men jättekul! Hur som helst idag ska jag rida på vågen av inspiration och lust

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar