Sidor

24 sep. 2011

Kulturnatten

Yeah, nu är vi klara! Förlåt att jag inte hållt bloggen uppdaterad under dagen men jag erkänner...jag har inte lärt mig blogga via mobilen och datorn fick stanna hemma. Vi har haft en sån fantastisk dag! Vi har kört fyra föreställningar och fått fin feedback, bland annat att vi var bäst på kulturnatten (och det var inte en kommentar från någon som känner oss!). Visserligen så är ju natten inte slut än men jag räknar ändå med att vi var bäst ;-) Nu har vi skålat i champange och ska duscha för sen blir det middag och karateklubben.
Återkommer i morgon!

Tre trötta dansare!

1 kommentar:

  1. Hej! Då har vi dansat i staden! Jag har känningar i nacken efter karatenatten...puh, nackspärr goes stel. Men ack så värt! Kram på dig Sophia, tack för senast. Kolla mejlen om planer för dans i en stad nära MIG! /Hanna

    SvaraRadera