Sidor

23 sep. 2011

Ladda om

Imorn är det dax att köra! Allt kändes väldigt bra i söndags sen blev jag uppäten av mitt undervisningsjobb och har knappt hunnit tänka på lördag. Nu är det fredag, oops. Just nu sitter jag på bussen hem från Stockholm efter en studiedag omkring entreprenörskap, intressant men nu måste jag ladda om. Vädret är fantastiskt så funderar på att ge mig ut och springa när jag kommer hem. Känns som ett bra sätt att rensa skallen och släppa vardagen och ställa om fokus.

Till kvällen kommer Hanna heeeela vägen från Gävle :-)

Morgondagen kommer bli hur grym som helst!!!!!!!!

Tills ni väntar på att se vår fantastiska föreställning så kolla på det här klippet med en av mina favvo lärare Corinne Lanselle
http://www.youtube.com/watch?v=MX2VXAHiyZU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar