Sidor

14 jan. 2013

Ja, men vad har jag gjort med årets första veckor?

Först och främst pluggat! Har restuppgifter från höstterminens första kurs och har en gammal fördjupningskurs från Konstvetenskap C (som jag har varit tvungen att göra klart för att behålla min plats på mastern). Restuppgifterna  lämnades in idag och på onsdag ska konstvetenskapen redovisas. Imorgon läser jag klart de sista 200 sidorna.
Jag har också hunnit träffa en hel del av mina vänner. Och det var ju ett av min "nyårslöften"! Så bra gjort. Det var också välgörande för mig och förhoppningsvis uppskattat av vännerna. En annan förhoppning, även om oddsen inte var i min favör, var att få ett stipendium och beskedet kom idag. Det var inte jag som fick det. Så var det med det. Jäkla skit!

Våren börjar också utkristalliseras med ett gäng olika projekt som det självklart kommer rapporteras om här. Undervisningen har också rullat igång och här är lite musik som jag använder mig av: Modernt i vår

Nä, nu får jag väl bara fortsätt plugga då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar