Sidor

7 nov. 2011

Hemma igen och lite uttråkad

Kom hem i lördags och spenderade helgen helt sysslolös. Efter en vecka av att ha folk eller snarare vänner omkring mig hela tiden och att sova på diverse soffor så blev det en stor kontrast att komma hem men jäkligt gott att sova i egen säng. Idag har jag planerat min undervisning fram till jul, åtminstone på ett ungefär man måste ju hålla lite öppet för plötsliga kreativa infall. I övrigt hade jag en lista på saker som behövdes göras, helst idag, hälften blev gjort men tror att det kanske var en överambitiös lista.

Hur som helst, en av spelningarna i fredags blev filmad, yeay! Det är med min vanliga kamera och "scenen" är stor med en bro ivägen, det är dessutom mörkt så kvalitén är därefter. Filmaren gjorde dock sitt bästa :-)
Hur som helst här är Hanna och jag 
http://www.youtube.com/watch?v=ib7-mVTOL3Q



Förresten om någon har legat sömnlös och funderat över min relation med skatteverket så fick jag ett brev nyligen där det står: Skatteverket har fått in de uppgifter vi bett dig om och kommer att godta uppgifterna. Jag tror att det innebär att vi, för nu åtminstone, är vänner. Så sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar