Sidor

2 nov. 2011

i gävle

Sitter här i Hannas kök i Gävle och är lite sur och irriterad. Önskar att jag var en fena på allt som har med datorer att göra! Men jag är totalt inkompetent och fan vad det stör mig. Har fått filmen till föreställningen nu och vill lägga upp den på vimeo men nej det funkar inte så då testar jag youtube men där går det så långsamt så mitt tålamod tog slut. Nån som har några tips? Förutom att tipsa om att skaffa mig mer tålamod!


Här sitter jag!
 Jag är ju inte den som är den! Vill inte skapa dålig stämning och innan jag blev sur och irriterad var jag allmänt nöjd och glad. Idag fick jag säga hej då till Stockholm för nu. Jag har tankat energi av att få träffa underbara vänner, gamla elever och lärare, välbehövligt! Nu är jag som sagt i Gävle och filmen har vi, flyer har vi (dock ej i pappersformat), tekniker har vi , mycket bra odds. Imorn blir det att fara till konsthallen och repa och testa tekniken. Sen är det bara att ladda inför fredag. MEN nu ska jag gå och lägga mig!

God natt
                                                                                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar