Sidor

27 nov. 2011

En söndag

Kl. 10.20 Äter frukost, tittar på Pineapple dance studios och skriver på en uppgift i dansteorin, didaktiskt perspektiv.
Kl. 16.53 Är för stunden sjukt rastlös! Heeeeela helgen har spenderats framför datorn och med näsan i böcker, ganska trist men jäkligt skönt att kunna bocka av några punkter på ”Att göra- listan”. Goda nyheter är att vi (och då menar jag mig själv tillsammans med Anna Trobäck och Tromäki dance company) har fått produktionsstöd för ett projekt som vi planerar till sommaren, JIPPIE! Jäkligt kul och nu gäller det att dra igång det hela och se till att det blir grymt.
Hur ska jag bli av med rastlösheten då? Funderar på att ge mig ut och springa men det blåser ju nästan storm så det känns inte så lockande…kanske ett yogapass kan funka?
Kl. 19.10 Det blev inte yoga utan pilates, funkar det med. Råkade se slutet av ett Gossip Girl- avsnitt och inom loppet av 10 min hann de spela två låtar som jag just nu gillar ganska mycket! Fiest- the bad in each other (använder den i undervisning) och Gotye- somebody that I used to know, vad säger detta om min musiksmak tro? Hur som helst det enda jag har lyssnat på denna helg är hip hop från början av 90-talet, fan vad bra det är! Känner mig lite lite gammal OCH tänkte tanken- Det var bättre förr! Ooops
Kl. 21.20 Tittar på Pan Am och packar ihop dator och böcker för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar