Sidor

19 mars 2012

Total stopp

Igår var jag pepp och kände att jag var på gång. Idag är det total stopp! Mitt huvud känns som bly och min kropp är helt stum. Jag är ju min egen chef på måndagar och masade mig iväg till studion på morgonen. Jag försökte värma upp, kroppen skrek åt mig LÄGG AV! och allt blev liksom slarvigt och energilöst. Sen gav jag mig på att börja jobba med material till solot och kroppen skrek fortfarande LÄGG AV! så även detta blev slarvigt och energilöst. I detta skede börjar mitt tålamod med mig själv kraftigt tryta och jag blir arg, irriterad och på dåligt humör. Om det fanns en gnutta kreativitet i mig från början så var ju det borta för gått nu. Jag ger upp! Så, nu sitter jag bakom datorn och får se till att göra annat typ maila, leta information, planera och organisera. Sånt som jag kan göra utan att ha hela hjärnan och kroppen inkopplad. MEN varför blev det så här idag??? Apropå mitt inlägg härom dagen angående kreativitet och inspiration, vad gjorde mig sån här just idag?

Inte vet jag, har inga idéer och har ingen lust att tänka på det heller. Nej, ger upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar