Sidor

29 juni 2012

Fullt upp

Jaha då har det blivit sista dagen för denna dansvecka. Träningsvärken har inte alls varit så illa som man kunde ha trott. Däremot känns det som att det var först igår som jag upplevde att jag hade koll på läget. I Östergötland finns det ingen proffsträning eller antydning till daglig klass. Så man vänjer sig av med förmågan att ta klass, att ta in någon annans material på det sättet. Igår kände jag att hittat tillbaka till det tänket och nästa vecka blir det tre klasser per dag så det var ju bra. Veckan har varit full av kontraster, Corinnes klass som är introvert och organisk sen Denises klass extrovert och explosiv. Umgås med vänner, förbereda inför helgens bröllop och fixa med jobb om vart annat. Den där känslan av lugn som helgens spavistelse gav och som jag lovade mig själv att hålla fast vid var som bort blåst redan på måndag. Jag har en tendens till att trycka in lite för många olika moment under en och samma dag. Tänker att det är ju bara roliga saker så då orkar man. Lägg till lite förkylningssyntom och lite sömnbrist så blir det riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar