Sidor

13 juni 2012

Idag har jag gjort upptäckten att jag bor 5 minuter från ett yoga center, http://www.sannanda.se/ Så jag provade ett morgonpass. Det är kundaliniyoga, som jag förhåller mig skeptisk till eftersom den känns lite väl flummig och lite för sektartad för min smak. Förutom det så är den ganska schysst för den är kravlös och mild mot kroppen som är en skön kontrast till annan träning jag gör. Överlag trevligt ställe och trevlig lärare så jag kommer gå tillbaka dit.

I övrigt just nu, om jag ska ta och göra en lägesuppdatering, så har jag upplevt de senast 2 månaderna extremt stressiga, eller snarare oroliga. Jag har jobbat lite för mycket och har låtit saker och ting tära på mig lite för mycket. Nu ska det dock bli ändring på detta! Jag ska ta det lugnare (får ju snart semester!) och verkligen medvetet skaka av mig sånt som oroar mig men som jag inte kan påverka. Nu sitter jag i dansstudion och det känns som att det var evigheter sen. Senare idag ska jag åka till Stockholm på ett möte hos Kulturrådet, om scenkonstens internationalisering, har ingen aning om vad jag ska förvänta mig men återkommer med en rapport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar