Sidor

21 apr. 2012

Edinburgh dag 2

Ja, då sitter vi igen i The posh lounge. Jag ville ha lugn och ro men här är det en tjej som spelar på ett halv stämt piano och  sjunger ett utbud av Sting, Adele och Jay-z, hellre än bra, mitt tålamod tryter. Idag har vi varit på Telford college och spanat in deras dansutbildningar sen for vi tillbaka till DanceBase.

På Dancebase jobbade vi med Andy Howitt, som alltid är en inspiration, det resulterade i ett 7 min långt vackert danverk. Kvällen har vi fått ledig! Jag och min kollega tog ett glas vin vid St Giles cathedral, ätit kurdiskt mat på resturang och försöker nu överleva den ofrivilliga konserten. Eleverna är än så länge fantastiska!
Imorn är jag typ ledig och hoppas på att vara piggare och då ska jag skriva ett längre inlägg
tills dess
GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar