Sidor

7 apr. 2012

Vad blev gjort?

Okej, så här en vecka senare, vad blev egentligen gjort? Som vanligt så har jag en tendens till att göra för långa "att göra" listor, så neeeeeej, jag hann inte göra allt det där som jag sa att jag skulle. Inte i måndags i alla fall. Nu är det lördag och självaste påskafton och jag kan stolt säga att det mesta på den där listan är gjort. Det konstiga är att det fortfarande finns en massa att göra, det tar aldrig slut. En trygghet att veta, haha. Hur som helst just nu sitter jag och förbereder sommarens projekt "En guidad tur i dansens tecken", har min första repetition med mina eminenta dansare på fredag och lördag nästa vecka, blir grymt kul! Sitter också och klipper ihop smakprov från olika verk som jag gjort gjort genom åren, det tar sin lilla tid så det är inget som kommer dyka upp här den absolut närmsta tiden så håll ut.

Nu är det påskhelg, jag är ingen ambitiös firare men middag hos mamma blir det imorn och ikväll drar jag hem till vänner. Sen väntar ett påsklov, fyllt med vila, jobb och träning, nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar