Sidor

27 apr. 2012

Idag tog jag mitt förnuft till fånga och gick till vårdcentralen. Efter en timme fick jag träffa en doktor som slog mig i huvudet och sa - Du har bihåleinflammation och ska äta penicillin. Lite försynt frågade jag -Får jag träna? vara av doktor tittar på mig som om jag var galen och sa - Nej, du ska vila. Jaha sa jag och lufsade iväg och införskaffade penicillin och rinexin på doktorns order samt vitaminer, färska blåbär, jordgubbar och juice på eget initiativ. Känner mig fullständigt utmattad och ska faktiskt lyda tant doktorn till punkt och pricka. Detta innebär att jag får ställa in min medverkan på Dansens dag föreställningarna i Linköping och Norrköping på söndag. Så jäkla ledsamt! Hoppas på att när penicillinet har gjort sitt att jag ska återfå kraft och energi och hitta nya möjligheter för solot.

För er som är friska och krya och sugna på dans så gör följande:
I Linköping gå till Sagateatern kl 15.00 för en fin fin föreställning med Tromäki Dance Comapny, Da Flow, Norma Danskompani med flera.

I Norrköping gå till Dynamo kl 14.00 för grymma streetdance tävlingar samt kl. 19.00 för en föreställningen med Blauba, Per Sundberg och Phree bland annat.

För mer detaljer kolla in:
Dansens vecka i Östergötland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar