Sidor

1 apr. 2012

Att göra

Jag ligger efter! Denna vecka har varit full med migrän och föreställningar (på gymnasiet alltså inte egna men migränen var helt säkert min). Det har gjort att jag halkat efter och gör att jag just nu känner mig stressad på alla plan, gaaah. Imorn är det ju äntligen måndag så då ska jag jobba med mina egna projekt, men har så mycket att göra att jag inte vet var jag ska börja. Ska göra en plan....som är rimlig....
Först kolla alla min olika mailboxar (tre till antalet) och svara sånt som är akut. Vet dock att jag har ett mail där ämnesrubriken är "kaos!!!!", har inte vågat öppna det än, men imorn finns ingen återvändo.
Sen ska jag till studion och jobba med solot tillsammans med den senaste musikversionen. Måste också förbereda lite material till veckans undervisning så det blir många timmar i studion.
Sen måste jag organisera inför dansens dag (både i Norrköping och Linköping), förbereda repetitioner till "en guidad tur", skriva projektplan och göra budget till projektet 5.
Sen är det inte rimligt att jag gör nåt mer
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar